Gudstjänst varje söndag

Varmt välkommen till Ulriksbergskyrkan! Vår församling är till för dig som letar efter en gemenskap, en djupare mening med livet eller bara är nyfiken på vad kristen tro är. Vi hoppas att du kommer uppleva att detta är en plats dit du får komma som du är och där du kan hitta en tro på en verklig Gud tillsammans med andra människor.

Varje söndag kl. 10 är du välkommen på gudstjänst. Du kan också följa våra gudstjänster på Youtube eller kolla på tidigare predikningar. Vi har även många aktivitet under veckan, se längre ner.

Våra aktiviteter

Varje söndag är det gudstjänst med en härlig samling med människor i olika åldrar, kulturer och språk. Det finns alltid tolkning till engelska, och oftast även till ryska och farsi. I veckorna har vi många aktiviteter, som passar den yngsta till den äldsta. För dig som vill lära känna vänner i ett mindre sammanhang, dela livet och växa i tron så har vi våra vardagskyrkegrupper För dig som är har många frågor och är nyfiken på det här med kristen tro vill vi gärna tipsa om att gå vår Alphakurs. Vi hoppas du kommer trivas hos oss!